2 lediga dagar !

Behövde lite ledigt från jobb så igår och idag fick det bli lite ledighet , himla skönt att få sova ut och bara ta dagen som den kommer, inte behöva tänka på jobbet alls, riktigt härligt. Igår va jag med Tina ute i deras nya hus och kollade och sen gick vi en långpromead med hundarna, riktigt härligt väder när solen skiner, sen kom Matte också dit efter jobb och hampus kom hem frn sitt jobb, så det blev en massa prat och fika :) Tack för fikan !
Idag ska jag at och städa lite här hemma hade jag tänkt och fixa lite små saker, kan behöva det då jag jobbar kväll onsdag & torsdag men sen e jag ledig i helgen , ja det e skönt med en lugn vecka då jag jobbat 5 till 6 dagar i veckan sen november. puuuh !
kommer in lite bilder sen idag när jag har tid och lite fler inlägg.
kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0