skit irriterande






ja

fan vad irriterande, jag och min pojkvän var på härliga hem idag för att hämta en sak, jag satt kvar i bilen för jag orkade inte gå in i afären, så kommer tv jävla satans zigenare o sätter sig i bilen bredvid vår, hon amällr förs upp dörren i vår bil, så gor jag ut och kollar om det blev något märke, blev ej det TUR FÖR ER!!!! sen satte jag mig i bilen igen, s´dom sattfirtfarane kvar i bilen , och väntade, fatta inte vad dom väntade på. sen kom mattias ut o vi körde, efter en stund såg jag att dom kördeefter, sen när vi kom hem till ängelholm igen märkler jag att min plånbok e borta, iväg igen till härliga hem o kollar parkeringen o går in o rågar, ingen plånbok, vidare till willys , ingen plånbok, då har förmpfdligen dom tagit den i den bilen, det var därför dom sod och vänta för dom så väl att jag tappade den, jävla idioter, ta inte andras saker !
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0