Denna dagen

idag har jag inte gjort så himla mycket, varit hemma kollat på tv barta typ :D städat lite :)
sen kom bosse  en runda och hälksade på och efetr en stund kom emilia :)
sen kom älsklingen hem och v åt middag :) MUMS!
sen åkte bosse iväg, sen åkte vi upp till öb och handlade lite saker sen in på maxi, sen kom emilia & Lina
, sen skulle vi till johan, så nu sitter vi här :)


...
Jag & Älsklingen :)
...
JOhan spelar data
...
Emila spelar guitar hero :)
...
Tråkigt att sitta vid datan :D
...
Jag & Mattias :)

Älsklingen spelade gitar :)
...
Emilia var och hälsade på oss tidigare idag också :)
...
Bosse Kom också och hälsade på en runda idag :)
...
Viktor kom till johan han också

satte knut på våra ben :D
...
Johan & Mattias :)=
...
Emilia :)
...
jag fulade mig lite bara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0