Mina Senaste Dagar

jaha nu hjar jag inte varit här inne på ett tag igen ;P haha får ta och skärpa mig ju :)
jaa min vardag har väl inte ändrat sig så mycket, joo jag e frisk nu igen :) så nu väntar en massa
roliga saker om helgerna :) härligt :) jaa sen har det ju varit alla järtans dag, helt underbar dag jag & Min pojkvän hade :) vi hade hemmakväll, tände 50n olika ljus i lägenheten :) mys ! sen lagade vi middag ihopa :) jätte gott, sen låg vi och mös framför kvällens filmer i soffan, kan bara säga tack älsklinge för du gjorde kvällen till oförglömlig :) älskar dig jätte mycket, tänkte lägga in lute nya bilder nus en dagran jag ej varit inne :) ENJOY!

vi





haha vi hade ett tema, att inte fixa oss, älsklingene  völdigt orakad haha men nu e han fin igen :) hehe
ser fan helt sledna ut :) denna bjuder vi på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0