Torsdagen

jaa igår var jag hemma hos jessia under dagen och kollade våra bästa åra ed henne och hennes dotter felizia, sen gick jag hemmåt för att möta upp älsklingen, sen gick vi och handlade lite på hemköp :) sen gick vi hem igen och började laga mat sen åt vi såklart maten :) haha, jaa efetr det gick vi hem till jessica & Felizia för dom var själv hemma i med nicklas e nere i malmö och blir opererad, jobbigt för henne att sitta själv ju :( så vi satt hemma hos henne bara och kollade tv ,åt godis och drack kaffe o snackade en massa :) jaa sen när jag & Älskalingen skulle gå hem från jessica blev det snöbollsrig :P haha han vann :( haha mne vafan :P
jaa så var min gårdag ;P



vi två

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0