2009

har inte varit här inne o bloggat på ett t nu, får bli ändring på dte ycker jag :P
har haft så sjuklt mycket att göra införjulafton och nyår, var typ inte hemma under jul helgen,man ska ju iväg över allt under julen :) har haft full rull på livet dessa dagarn :) julaftn va helt underbar, hela familjen samlad, alla barnen ungdomar och vuxna, hade jultomte såklart  haha det har man fan saknat :P fick massa fina julklappar :) tack alla för dom :) blev jätte glad :)
nyårsafton va också helt okej :=) firade med nära vänner oh min sambo, fanns vissa tidpunkte man bara vill där iårn tack vare två tjejer som var 17 ¨r, vad fan skulle dom göra på vå nyår fest men dom blev utslängda sn fgr dom höll på md allt och all, skit jobiga, men sen efter det hade vi roligt :)
javad har mer hänt, jo har packat ännu mer nu, inte lång tid kvar tills jag o min sambo flyttar till större,
undrar om någon ens läsermin bogg, så fall lämna gärna spår efter er så man vet om det e lönt att skriva blogg:)
bilder från jul och nyår kommer också in om e stund, kommer att lägga upp dom antingen idag eller i morgon, jag satsar på att göra det i morgon :)
puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0