Älskar Willys !!!!!!

skit bra att handla på willys :) vi var nyss iväg och handlade mat vi skall äta idag :) MUMS!
kött med nypotatis, beanersås, grönsaker osv :)n MUMS


outfit
Dagens Outfit, plus jeans leggingsen som ej sysn så mycke :)
..
bild 2 av min outfit idag :)
mat
var på willys och handlade mat som vi var sugna på idag :)
flintastek,nypotatis,grönsaker,beanersås,energidryck,cola &
självklart kakorna :D haha
kaka
GOOOOOD KAKA!
på willys
Inne på willys :)
mattias hade svårt att välja :D
MUMS!
emilia
Emilia fick syn på något :D
jag
en trött hanna :D haha, osminkad & Allt :P




nu ska jag fixa grönsakerna :)
hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: Leia

Okej :P Jag kom nyss hem från pappa. :P

2009-07-08 @ 19:55:29
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Frågestunden i bloggen avslutas i morgon! Passa på att skriv frågor!! :)

Kram!

2009-07-08 @ 20:43:00
URL: http://jenniferwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0