ändrade planer

jahaapp, fick bli ändrade planer idag, ska inte fixa mina naglar idag tror jag för vi ska till tippen i morgon,
känns som dom blir förstörda om jag ska dit i morgon liksom. vi ska hjälpa pappa så..
han har mer som ska slängas.. men men får se hur jag gör, jag som ville fixa dom idag ju :( men men
ska ialf duscha nu, sen skall jag bort till jessica & Nicklas o deras barn, dom ska träffa prästen idag
så dom behöve väl hjälp att städa upp lite mitt i flytten :D haha stackars dom, måste städa när dom ska flytta för det ska
komma en präst ;:D men emn sånt som händer !, vädert e inte jätte fint men solen tittar fram då och då genom molnen men det lär börja regna, men idag ska jag ta med mig paraply så jag ej blir genomblöt som igår :D hahaha


jaja ska ialf duscha som sagt!
så hörs vi om en stund bitches !



peace

Kommentarer
Postat av: laila♥

kul att du gillade det :D

2009-07-21 @ 13:01:23
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0