BLOPPIS BÖRJAR NU !!!!!!!

vit kavaj
snygg vit tygkavaj med silkestyg innuti från lindex, storlek 34, andvänd 4ggr
mitt ugångsbud är 50kronor
intresserad? skriv vad du ger för den
svart tygkavaj
svart tygkavaj från veromoda, andänd max 8ggr
mitt utgångspris är 50kr
intresserad skriv ditt pris
...
jeans från tabu, storlek, 34-36,ser typ lika dana ut där bak
mitt utgångspris är 50kronor
knappt andvända
intresserad säg ditt pris !
...
huvtröja från hm, DIVEDED!
storlek 36,knappt andvänd
mitt utgångspris 75kr
intresserad?7
säg ditt pris
...
gul huvtröja, MARWIN , från jc
knappt andvänd
storlek S
mitt utgångspris är 75kr
intresserad ?
skriv ditt pris
....
blå huvtröja, MARWIN,från jc
knappt andvänd
storlek S
mitt utgångspris är 75kr
intresserad ? skriv ditt pris
....
gul tröja från hm, diveded !
storlek 36
knappt andvänd
mitt utgångspris 50kr
intresserad, säg ditt pris !
...
linne från hm,
storlek xs
knappt andvänt
mitt utgångspris: 50kr
intresserad säg ditt pris !
...
gult linne, från hm,
knappt andvänt
storlek s
mitt utgångspris är 50kr
intresserad ? säg ditt pris !






är ni intresserad av något av detta?
säg till, bara kommeneter vilket du vill ha o vad du ger för det



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0