Dagens Köp

var ju på väla idag med emilia och min lillasyster (esks.blogg.se ) min systers blogg !
...
Köpte en musmatta till min älsklinge, han har glömt att handla en ju :D
...
köpte mascara til mig själv :)
...
en av min lillasysters presenter, säger ej vad det e för hon läser min blogg :P
...
parfym till min älskling :) hanldade lite till han med idag, eller ja mest till han !
det e han värd
...
ficknhandla en presentpåse hann inte slå in det :D
...
min älsklinge fick 3 röda rosor och ett gulligt kort :)
vad jagbskrev får ni inte veta :D





det var dagens kort ialf :)
blir förhoppningsvis fler i morron :)
tänkte lägga mig nu ialf )
sov gott !
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0