God morgon

så¨ja nu e jag uppe :) haha sov länge idag :)
jaha gårdagen blev inte som jag trodde, först tänkte vi på att
åka till liseberg, sen tivoli i köpenhamn sen bakken i klampenburg :D haha
inget av det var lönt för kllockan var mycket så vi stack till sölvesborgs festivalen
utanför krisitianstad :) skit kul :) jag mattias och viktor åkte karusell haha ja jag vet skit mogna somn e
22 och åker karusell :D på ett litet tivolo bland alla fjortisar :D haha nej men vafan, fanns ju inget annat att göra
blev tidig hemgång för emilia fick kramp i magen så hon och johan åkte till sjukhuset i hbg, ska snart se hur det e med henne
var ej lönt att alla hängde med för man får bara ta med en in en dån så jag och mattias hade fått sitta i bilen :D
dagens planer ? hmm jadu, kankse med camilla till väla en runda.. får se :)
annars vet jag dock ite asså :P haha får sen mnattias sovetr fortfarande :)
jo föresten fixade mina naglar igår :) ska lägga in bild om jag får en bra såklart :)


peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0