Godmorgon

jaha nu e man vaken :) ont som fan i ögat än, svullnat lite, skit jobbigt...
jaa idag ska vi hjälpa pappa & Min alillasyster att flytta vidare :) (esks.blogg.se) min lillasysters blogg
annars har vi inget planerat vad jag vet .. i går kväll var det rätt lungt,,, gick upp till nån av mattias vänner o satt en stund
men jag var skit trött o mådde dåligt så stanna ej sålänge, sen åkte vi bara hem o sov... !
nej nu ska jag ordna lite här hemma :) hatar när det e småstökigt!


hur har eran helg varit ???


peace

Kommentarer
Postat av: Eimi

Hej!

Spana in bloggen min.. :)

Följ gärna den på Bloglovin om du gillar den :)

Love

E

2009-07-12 @ 11:50:44
URL: http://eimidevine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0