Godmorgon & Skit trött

hahaha vilken klurig rubrik jag kom på :) men men :) jagha har nyss vaknat ialf :)
fortfaranmde trött är jag :) skit trevlig kväll igår ialf :) allt började med att vi var här hemma :)
sen åkte vi hem till emilia och träffade emilia, ola, jocke ,& Nina, sen var det jag ,mattias och johan :)
satte oss och drack lite senbörjade vi att grilla :) runt halv ett tien drog vi in till stan :) haha
jag & Emilia gick vilse inne å ett område för vi kom efeter dom andra, stängsel överallt haha D
vidare till toppspinn ialf :) satt en strund där o så till dom stängde.. sen vidare hemmåt bara :)
skit trevligt folk & Trevlig kväll!


Tack för igår alla !

Kommentarer
Postat av: emma

Gott var det :D

Okej =)

allt bra idag?

2009-07-05 @ 12:31:10
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0