godnatt efter en lång dag :D

jaha efter jag fick besök följde jag med dom hem o hjälpte dom städa hemma :)
sen åkte jag och min kille och hämtade madrassert hos pappa,
'ätit god middag och druckit lite ikväll :) firar ju 1 år idag _:)
haft en skit mysik kväll med min pojkvän ialf :) det som e huvodsaken :)
lång dag i morgon, ska städa lite till här hemma, sen ska vi tvätta mellan 4 - 8 på kvällen sen vet jag inte vad som händer, kankse bara ta det lungt :) rätt skäönt! bröllop på lördag ju :) ska bli trevligt :)


ha det så bra!


peace

Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hihi ja verkligen :) okey, trivs du inte med de?

jo klädaffär är kul:) aha frisör.. jo de ville ja med innan ja fick detta jobbet..slitsamt jobb



åh grattis till 1år!!

2009-07-17 @ 01:28:01
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

okey, kul! hoppas allt är bra med dig!?

2009-07-17 @ 17:30:39
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0