Hanna i Ett Nötskal !

hahaha att jag aldrig lär mig :D haha emilia e här
vi skulle kolla på twilight , så gjorde jag allt man skulle ( Troddejag )
satte igång playstationet o så, hittad eej hur man fick igång filmen, emilia bara
har du satt i filmen o allt, jag bara JA men de e någt fel på det ,
sen efter etyt tag titta jag på bordet o ja vad ligger där, jo filmen som jag INTE hade satt i hahaha snacka om att jag aldrig lär mig med tekninska saker :D
skjrev till och med till mattias att hans cp playstation ej fngerade :D ahha fick såklart skriva sen att jag glömt sätta i filmen :P




Som sagt
 HANNA I ETT NÖTSKAL!




skrev innan att dom som skrev skulle jag lägga in i mitt nästa inlägg.. håller vad jag lovar!
hoppas ni gör något med min blogg så jag får nån mer läsare :)




http://milkshake.blogg.se/
http://carrosfashion.blogg.se/



två trevliga bloggar :)



det var dom som skrev ialf innan jag la in mitt nästa inlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0