Hej igen :)

haha vad duktig jag är på att skriva idag :)
tänkte lägga upp fler bilder från metaltown nu
som jag lovade häromdagen :=) ENYOY!
...
Slipknot
...
Slipknot igen
...
Slipknot
...
Disturbed
...
Jag & Emilia gör vid oss :d
jag & Emilia
Jag & Emilia fular oss lite :D måste man göra ibland :)
rummet
Ena delen av mitt & Mattias Rum :)
sängen
den heta sängen haha D kan inte begära för mkt av scandic hotel




dessa får räcka för idag :)
Hoppas ni er nöjda med detta haha :D får ni vara 7
för jag ska duscha nu så :)



Kommentarer
Postat av: AMANDA - ♥

okej, tack för hjälpen :) varför kikar du n på dessa jag köpte då? eller duger inte odm till dig? ;)

2009-07-03 @ 15:13:05
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: AMANDA - ♥

okej, tack för hjälpen :) varför kikar du n på dessa jag köpte då? eller duger inte odm till dig? ;)

2009-07-03 @ 15:13:06
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0