Hej

har inte skrivit något idag :( ber om ursäkt för det
har helt enkelt inte orkat göra det :( men men nu börjar jag ialf :=
vaknade runt halv tolv, åt frukust o låg och mös med älsklingen
sen droh vi till köpcentrumet i hyllinge familia då heter det
blev lite idag ialf :) fick av min älskling :) han tyckte jag skulle '
ha lite nya kläder, som om jag behöver det, har redan för stor garderob :haha
men han ville ge mig det ialf, så tänkte laga mat nuså vi hörs sen :)
hur har er dag varit ?

peace
...
Dagens jag :)
...
Ops för håret idag :D
...
Linne från gina tricot, rea 49 kronor
...
linne från gina tricot på rea 49 kronor
...
sån kort tröja man har över linne från gina tricot, rea 49 kronor
...
sån kort midje jacka från gina tricot, 49 kronor på rea :)
...
halsband från gina tricot, på rea 19 kronor :D
...
fick ett nit armband i min vecko revyn tidningen, helt okej tycker jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0