Hello !

nu e jag hemma :) åkte aldrig hem om innan jag & Min sambo körde till min familj i eslöv :)
trevligt som fan har jag haft det idag :) varit istan o fixat massa sen hos jessica och hennes familj
sen eslöv hos mormor, träffade min ena bror, mormor lillaysyster hennes kille o min storasytser och hennes hund :)
hennes döttarar sov o hennes sambo låg hemma o mådde dåligt. sen lämnade vi av min lillasyster o hennes kille hos pappa och nu e vi hemma :) ska snart sova, lovade att lägga in dagarnas bilder ju så här kommer dom:) ENYOJ!


Peace
Dagens bilder
...
Tog kort På Mormors blommor i hennes trädgård :D
...
Fler blommor :D
...
Sista blomm bilden :D
...
Mormor och jag :D haha fular mig :P
och ser hemsk ut på denna bilden !
....
söt mitt hjärta e när han ej e berädd
----
Hopp
...
Hopp
---
Lillasyster posar med fingrarna :D
...
Dagens skor
....
bara satt upp håret idag, linne från gina tricot, jeans leggings från cubus, tröja från lindex
halsaband från pilgrim, armband , ingen anining faktiskt !

Gårdagens bilder :
....
Hos Pappa & Lillasysyter i deras nya hus ,
esks.blogg.se
Blev fler bilder , fast det e inne i huset, dom
lägger jag ej upp här än :D

12 Juli bilder
....
Såg film med älsklingen :) osminkad jag vet, men tog ju ögonsalva så fick ej
ha smink på mig i tre dagar :D SKÖNT!
...
Johan kom förbi en runda :)
...
Åt Glass med mer :D MUMS!
---
Var hos pappa o syrran under dagen o hjälpte dom flytta :)
deras hund Molly :)
...
Paus för min den :D
....
Älsklingen var lite trött :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0