Helsingborgsfestivalen igårkväll !!!

jaha som ni redan vet var vi några som drog in till helsingborgs festivalen :)
kvällen började med lite förfest hemma hos mig och mattias :) mycket trevligt :)
sen körde camilla ner till stationen :) skit nice att slippe gå :D tack gumman !
sen vidare mot tåget ialf, trycka biljett o skit sen bar det av :)
väl inne i helsingborg , jag blev akut kissnödig, ner där nere till toaletterna :)
sen viare ut mot festivalen, satt typ en timme utanför centralen för att äta och vänta på två
vänner till mig men dom skrev senare att vi fick ses senare för dom drack cider på puben
och vi hade dricka i väskan så fick stanna utanför :D haha vi dro in på festivaområdet ialf
gick runt och kollade lite och drack vidare :) skit kul hade vi ialf :) det som räknas tycker jag :)

sen mötte jag emelie,andre och chris, skit kul :) fick bamsekram av emelie :) Naaaw tösa biten var törstig så
hon fick sig en klunk av min cider ! jag fick två rosor av chris och en av a<ndre :) så snällt av dom TACK VÄNNER!!
jaha sen gick vi vidar o kolla lite, gick till bussen sen på natten, kolllade dock fel så det var en timme tillsbussen skulle gå, så vi drog bort till söder o kollade lite :) sen satte vi oss en stund och snackade och drack :) kul
jaha sen var det tid att gå till bussen :) skit trött o benen o såå hade jag  ont med ! somna på bussen typ 5 min innan vi var framme i ängelholm :) haha men men skit i det ! sen gick vi hem ialf o sooooooov !
vanade i morse, kolla på mina ben när vi gjorde frukust, ni vet hur blåmärke ser ut, mina ben såg ut som ett sor jävla blåmärke, båe jag och mattias, vafan e det ?


det e borta nu men vi gick som sagt totalt typ ca 1 mil i går så det kändes så mina ben tog stryk :P haha
men men det e bättre nu ialf så :) jaha  sen idag har vi varit hos pappa och lillasyster o firat henne, familje var där :)
kul att träffa dom ialf :) fika o sånt där, sen åkte jag och mattias tillhelsingborg och gick o kolla påmmarkanden, mattias hittade skärp omkeps :) jag hitta inget tyvär _D haha jahha nu ser det ut som vi ska köra till helsingborg och träffa en killkompis, vi ska ialf vara nyktra så :) lägger in gårdagens och dagens bilder nu ialf :)





...
jag hade mitt nya linne och hårband o örhänge igår :) gillade linnet som fan :)
....
Emilia & Viktor på tåget in till helsingborg :) viktor e igång med sin kamera
som vanligt haha , snygg min emilia har då :D den bjuder hon på , det vet jag !
....
camilla gör sin härliga min som vanligt! haha vet ej om jag ska bli rädd
eller vad :D haha skojja gumman !
...
Mattias & Jag :) heta vi ser ut då :D sexiga miner som vanligt ! haha
men jag vet vi e snygga okej ni behöver ej säga det!
...
väl inne i helsingborg, varit där en studn satt vi oss vid kulturhset och drack lite
denna bilden bjuder såklart emilia på :)
...
camilla ville inte vara med på bild ! tråkmåns kallar jag sånna männsikor :D
...
jag & Mattias, lite onyktra ;D
...
viktor ställer alltid upp påbild :D


det var gårdagens bilder ialg, blev ej så många tyvär...
vidare till dagens bilder nu då :)
...
min systerdotter thea :) :) sötunge !
...
Emmy, Eve & Mormor ( Emmy & Eve e min mormors syster och bror )
...
Lillasyster & Andreas ( Hennes Kille)  emmy och mormor i bakgrunden :)
...
mattias och thea i bakgrunden
...
micke min storasysters sambo :)
...
mY mIN andra systerdotter o hennes morfar ( MIN PAPPA )
...
min lillasyster tycker ju om råsa :D haha jätte fin den ena tårtan var tycker jag :)
...
en andra tårtan :)
...
my äter tårta :) pappa o emmy i bakgrunden
...
micke,thea , min storasyster emma och pappa
...
My leker inträdgården, hon tog mattias skor :D haha
...
my med mattias skor, dock på fel fötter :D
...
thea satt och åt chips :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0