Hemma från akuten :(

denna dagen blev inte som man hade planerat, vaknade runt elva typ,
vi var ju o festade igår hos johan TREVLIGT! sen åt vi frukust,
daniel körde hem o jag mattias och emilia körde till min pappas nya hus, säger bara det, fan vad fin det var , och där innte också, sjukt snyggt!
sen hände det... pappas katt låg i en låda, jag dumme fan kolla in i den o vips river han mig med tassen och han har långa klor , rätt in i mitt öga, skrev som fan o hökll för ögat, det blödde rätt mycket
vidare efter en stud  till akuten, suttit där i 1.5 timmar, fick ögonsalva så det ska läka av sig själv :) tur det ej var jätte farligt men endån, det gör ont!


vad gör ni då?



peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0