Hemma hos johan

hej hej, sitter hemma hos johan just nu för min kille skulle spela guitar hero 2 med johan & Martin, så satte mig
vid datan istället :D haha road jag e :P men men skulle ej vara här sålänge så :)
jaha inte myket har hänt idag, suttit hemma och bara tagit det lungt :) skönt som fan :)
i morgon ska jag upp tidigt för att åka till min stiorasyster & hennes sambo o deras barn i eslöv...
kommer vara svin trött men bätre att gå upp tidigt än sova boert hela förmiddagen :)
hahha fulade mig i trappuppgången när vi skulle gå ner till bilen innan :D

jag

Kommentarer
Postat av: kimberly

hejhej

vilken snygg design du har. Gjort den själv? (:

2009-07-09 @ 20:29:45
URL: http://kicksi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0