hemma igen

så nu e jag hemma, satt in en maskin tvätt :) håller på att laga mat :) blir kyckling file med pommes o beanersås :)
älsklingen fick jobba äöver lite så tänkte överraska honom med att ha maten klar när han kommit hem :)
blir han säkert glad :) har även tagit lite bilder idag :) tänkte lägga in dom nu direkt så det blir gjort :)
har inget bättre för mig jsyt nu så :)

peace !!
Gårdagens bilder
...
Lille felix e mätt och belåten :) ( Jessica & Nicklas son )
...
Nicklas & Jessicas dotter felizia :)
...
mongo bild på mig haha ser ut som jag har skit kort hår :D
...
min kille o felix :) så söta så :)

Dagens bilder :D
....
lilöle felix var på bra humör :D
...
felix har fått ett par riktigt söta skor :D
...
jag :D inte orkat fixa håret, det fick duga :D
....
johan placerad sig i felizias stol :D haha
...
nakenfisen felix D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0