Hemma igen :)

såå nu e jag hemma igen :() passade barnen till halv tre idag, sen mot banken o fixa där.
sen gick jag en runda med emilia i stan, sen kom jag hem o då körded jag och min pojkvåänb till min familj i eslöv ( Mitt Hemstad ) sen kom jag hem nyss därför jag ej skrivit så mycket .( fick en parfym av min älskling, luktar helt underbart :) Tack hjärtat !!!



Dagens bilder

...
Dagens köp :D shampo & Balsam :D
---
Vanilj parfymen jag fick av min pojkvän ! Luktar jätte gott !
Tack min ängel ! jag ÄLSKAR DIG!
...
My Min systerdotter :)
...
Min Mormor & Mina andra systerdotter THEA !
...
Jag passade ju en kompis två barn, haha var tvungen att ta kort på
lilla Felizia när hon sov :D

...
Lilla fELIX SOV SÅ SÖTT :)



nu hade jag tänkt gå och lägga mig, upp och jobba förmiddag i morgon :)
hörs i morgon innan jag drar till jobbet :)






Emila jag håller tummarna för i morgon då du har uppkörning :)
emilia



GODNATT

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

jag bor strax utanför eskilstuna! ååå vanilj parfym. det har jag letat efter! vart finns denna?? =)

2009-07-06 @ 22:21:22
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: ERIK'S BLOGG

tacktack, prrenumra gärna :)

2009-07-07 @ 02:38:10
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0