Home Sweet Home

hemma nu :) varit o jobbat till 14.00, sen hämta nicklas och jessica mig, skulle hjälpa dom att städa
i med det skulle komma en o kolla på deras lägenhet, Blev tyvär inget åkande med emilia för hon hade två små fel så hon kuggadfe uppkörningen :(:(:( stackare gumman ! sen var jag & Älsklingen hos jessica & N9icklas igen o kollade på minnesstnden av michael jacksson,, jag kollar på den än fast hemma :) jaha annars inte mycket mer asså !
i morgon ska jag tvätta mellan 12.00-16.00 har ej mkt tvätt men bättre att göra et innan det blir för mycket :_)
emilia skulle kankse komma och göra mig sällskap :) Tack babe! sen har det tyvär inte blitt nåra BILDER IDAG f¨år  ta massa i mrron islt


men ska avsluta nu för dagen :) skriver mer imorgon :)



godnatt & Ha det så bra allihopa :)



peace

Kommentarer
Postat av: Thomasine

Fin blogg du har :)

2009-07-07 @ 22:29:30
URL: http://thoomasine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0