Home

jaha sitter hemma nu bara med Mattias Och viktor, funderar på vad vi skall äta till middag :)
haha går inte så bra ska jag tala om för er :D haha, idah har jag varit rätt slö av mig, emilia
kom vid halv tolv typ, då stod jag fortfarande i pyamas bxor o min puma tröja :D haha :D
sen skulle hon till körskolan en timme till sen kom hon hit igen po tro det eller el jag var klar när hon kom ;:D
sen gick vi till stan o kollade lite, skulle hitta ny bikini men det gjorde jag inte tyvär.
sen åt vi glass :D ;GOTT!
jaha inte mycket mer att berätta tybvär



har ni alla gjort idag då?


något förslag som ni vill veta eller ?


...

Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; okej, vad roligt :D.

2009-07-01 @ 19:29:05
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0