Ute en sväng när vi fick ett samtal

var ju påmaxi och handlade, mattias fick samtal från pappa om att larmet hade gått hemma hos dom, bara för oss att
stcika dit fort som fan, kollade alla rutor och inne i huset inget hänt, det e väl larmet som fittar sig igen, sen satt vi där i 45min och väntade på securitas som ej dök upp, yummen ner för dom asså! kasst som fan. dom sa dom var påväg, ja joo visst!

...
denna bldenär från igår när vi var påväg till eslöv
...
älsklingen svin trött :( stackare
...
älsklingen satte sig bekvämt medans vi väntade på väktaren som inte dök upp
...
utråkad satte jag mig på trappan och väntade
...
tummarna ner för securitas !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
....
satte mig och åt tuttifrutti glass med chokladsås när vi kom hem ocg drak juice !
...
köpte varsin tia lott :D vann vi ?
...
jajjjemen , haha tio kronor var :D bättre än inget alls !









nej nu ska vi gå och lägga oss :) ni får ha en fortsatt bra kväll:)
sov gott godnatt!
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0