Vad ska man göra ::

haha sitter fortfarande i slappe kläder :D orkar ej göra vid mig asså !
helt trött idag :( tänkte gå till stranden men orkar dock inte, rätt skönt
att bara sitta hemma och slappa lite :) men men får se annars vad som händer idag
vet bara att alex skulle hit o få några bilder från metaltown, sen viktor ska fixa min data och mattias gamla data :D
Tack så mycjet för du gör detta !
annars vet jag inte.. emilia kankse kommer hit efetr sin krning igen :) tror jag får gå och duschja o sånt
kan ju inte sitta i slappe kläder hela dagen :D




hörs sen peace

Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; Jag och pappa har varit ute med båten, sen har jag varit och shoppat, själv då =)?

2009-07-01 @ 18:03:31
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0