Hos Lillasyster LÖrdag 21 / 3 -09

jaa i lördags var vi hemma hos min lillasyster för hon var hemma själv i med pappa var hos sin tjej i göteborg
vi lagade mat, kollade på fiml och åt godis, jag & min pojkvän åkte därofrån runt halv tolv tiden :)
men fan måste skriva in en viss tidpunkt här när jag trodde att det åskade haha ! sen spelade vi yatzy också :)sen ritade elin en bild på min ryggg. inte fan visste jag hon ritade en snopp, tackar jag för haha :P


Hanna -  vad var det ?

Elin & Mattias - vad ?

Hanna - det som blinkade i köket .

Elin - det är väl åska eller nånting sånt.

Hanna - nu kom det igen, såg ni ?

Elin - nej vadå?

Hanna - det har blinkat två gånger nu, är det någon som tar kort utifrån ?

Elin - nej fan, det är kankse åska, hör du inte att det mullrar lite ?

Hanna- nej ? DET BLINKAR HELA TIDEN! ÄR DET ÅSKA ??!

 

jag kom inspringande i vardagsrummet o där sitter min lilla syster o min kära pojkvän o skrattar ihjäl sig för det var min kära lilalsyster som satt o tog kort så det blinkade dså jag trodde det var nån som tog kort o blev i lurad att det åska, jag e livrädfd för åska haha

Jävla pucko e vad jag e ibland !

 

 

spelmattiaselinjag

bildkatt

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0