Dagen

Jaha, dagen, jodå, helt okej, smått dryg och seg bara  annars helt okej, först var det kurs från 08.00-16.00
sen bhem , vänta på zarah & Emelie, blev hämntad, körde ner cabbat till råbocka och skulle spela minigolf, blev dock inget minigolf för dom hade ej öppnat änn :( TYVÄR ! gick ner till stranden o kolla lite men det blåste för mycket tyvär, vidare tillbaka till bilen, sen hem till mig och mattias, blev av lämnad, in i mnästa bil haha, vidare till willys med mattias :) handlade till tacpo o bommul behövde vi med :D haha vikken blandning :D men men måste man ha nått så måste man :D jag har ju örininflammation så har jagf fått tips om en huskur som ens mormor andvände eller ja en kompis mormor såklart då, ger tips senare :D sen hem, åt , MUMS GOTT ! sen kollar vi bara tv just nu, rätt trött :D snälla kom igen poch kommentera, ge ut min blogg osv, så man får fler läsare, gör du detta gör jag samma sak för dig !
me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0