dagen än så länge

jaha sitter just nu på den kursen jag går på, sitter och gör handlingsplan
jag funderar på att gå en danska kurs och lära mig danska aktiskt :)
sen över till danmatk och först gå som lärling som frisör eller servetris
man får betalt som att gå som lärling i danmark nämöligen, hur gott e inte det liksom
så sitter och kolla runt lite ju :) haqde varit roligar eän att sitta här varje dag, så fixar jag detta
blir jag stolt över mig själv :D haha :P måste vara lite ego ibland, egenltligen skulle
en killkompis också gå den kursen men han har ändrat sig lite tyvär, tråkigt men får ta tag i det själv
istället, inte lönt att sitta och deppa över det, kan klara det på egen hand istället
tänkte kolla med er, e det någon som kännner för att gå den kursen med mig ? cdet är gratis o e i helsingborg
sen e det bara att gå som lärling i danmark ? tänkte på dig sandra gustavsson min älskade vän :D vill du det ?
får hoppas på att du läser detta :D haha men det ser jag till att dfu kommer att göra :=)
kan ta reda på info sen skriva det här så får du lite kött på vad jag menar :D
nej nu ska jag fortsätta fixa detta :D så det kommer igång snart :D Vill så gärna jobba istället



ha det så bra era sötnosar :D

Puss&Kram
Hanna
jag

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hade det inte varit för att jag och min lärare bestämt andra planer av mitt liv idag, så hade jag mer än gärna gått denna kurs med dig.

Hade varit massa kul.

Fast sen och andra sidan, när utspelar sig detta?

Kanske har lite tid iallafall :D

Puss

2009-05-13 @ 17:49:22
URL: http://madeintheeighties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0