Det börjar arta sig nu

jaha nu ska snart en annan som har hand om den kursen i danska komma hit o ge en mer information :)
man har ju lite frågor om det och så, kan vara bra att veta lite mer om det..
så fall kommer jag förhoppningsvis få börja den kursen efetr nästa vecka när jag varit här,
skönt att slippa sitta på det resurscentret i 6 veckor :D hade ej orkat det asså :P hah
jaha inte mycket som hänt mer idag annars, bara varit borta på netta och handlat cigt med bosse..
ätit middag, blev ris med falukorv champinjoner och lingon som jag hade medmig idag :D Gott som fan e det, ni kanks inte tycker det låter så himla gott men det e det ialf tycker jag, struntar väl i vad ni tycker om det :D haha :D
jaha ingen aning vad jag ska skriva nu, kommer ju såklart blogga lite senare också.
har lite att göra idag... ja som ni ser börjar min blogg bli fin :) tack vare sandra :D tack gumman för du hjälper mig :D
nej nu ska jag fixa lite andra saker tänkte jag :D


ha det så bra så länge


pusskram
hanna
...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vill du ha den som den är eller?

Du kan få ta över denna designen om du vill, för jag hade tänkt göra om min blogg idag :)

Älskar dig.

Puss

2009-05-13 @ 17:46:44
URL: http://madeintheeighties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0