godmorgon

blev en tidig kväll igår :D haha både jag och min älskling blev trötta runt halv tio :P
haha men men vafan lika bra o bli trött tidigt än sitta uppe hela nätterna :D haha
jaha då sitter man nere på kursen nu, gör inte så mycket. nyss tryct ut mitt cv
som hon jag var hos igår på intervju behövde bara för att kolla lite :)
så får skicka det uinder veckan ¨såklart :) eller ja får göra det idag eller senast i morgon
men i alla fall. jaha händer väl inte så mycket idag heller skulle jag tro
ska sitta här nere till fyra, det enda jag vet vi ska göra idag e att kolla på en film,. YESMAN heter den
och det gillar jag för den filmen e sinnesjuk bra :D
men men annars e det väl bara som vanligt, hem o fixa i lägenheten med älsklingen :P
nej men vi hörs sen :)


pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0