GodMorgon

gick upp 05.10 idag ,ja inte självmant då , min sambo fick dra upp mig ur sängen innan han skulle sticika till jobb :D haha skiiiiiiiiiit trött e jag idag asså jaha dagens planeringar då :) mellan 08.00 - 13.00 skall jag jobba i höganäs, efetr det ska jag åka hem till ängelholm och bli hämtad på stationen av älsklingen, sen ska vi iväg med johan, tompa och viktor och fiska, vet ejvart, jag följer bara mwed för att sola :D haha sen ikvlll ska vi fira mattias :) dom som svarat kommer dom som ej svarat kan stanna hemma :P haha men får liksom säga till oss i tid :) men en nog om det då :D haha tänkte sminka mig och fixa håret nu ialf :) kan höras när jag kommer hem eller när jag gjort vid mig om jag hinner :) peace

Kommentarer
Postat av: Asse

Tjena Hanna! Har fått klartecken nu, S.M kommer och vill att du är hos oss på resurscenter senast 9.30 den 10/2. Industrig.10



Kram/Kram/Asse

2010-02-04 @ 10:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0