hej hej

har ej kunnat skriva så mycket här på ett par dagar tyvär, vårt internet har krånglat, men nu fungerar det igen :) härligt tänkte lägga in lite bilder från dessa dagarna ialf, trivs som fan på jobbet :) var på en annan intervju idag får svar senast i morgn :) hoppas på det bästa ialf skit trött på arbetsförmedlingen, dom vill jag fortsätter på den kursen om jag ej fåt mycket timmar i veckan, totalt meningslöst, jag menar har jag jobb så har jag, kvittar väl hur mycket timmar det e , vil jag ha detta jobbet så har jag det liksom nej ska snacka med jenny där nere en dag, fattar mig inte på dom, dom ska ta och skita i om det e en timme i veckna eller 27 timmar i veckan , jäkla pucko asså, serisöt , hon ska få höra asså när jag får en tid hos henne det vill jag lova, jag menar jag får väl ge detta en chans o kankse få fast anställning liksom tro jag söker fler jobb då, har ej tid med det när jag jobbar liksom skit samma, tar det ed hnene när hon har tid... ska till eslöv idag o hälsa på min moror, o syskon :) kul har varit hos jessica och nicklas idag också och hälsat på :) lägger in lite bilder nu ialf :) pusskram hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0