hejsan

asså min sambos data fular sig så kan ej lägga upp bilder,
får bli när min data e lagad, lämnade den till papa häromdagen så hoppas det går att lösa
men men jaha , i går gjort jag inte jätte mycket, var på möte med min coach, sen gick jag hem, när min
älskling kom hem blev vi helt plötsligt jätte tött o båda somnade i soffan :D haha vaknade igen vid 7 , fick börja laga
mat då :D haha, skit trötta var vi :D men  men sånt som händer ialf :) sen kollade vi mest på tv bara hela kvälklen och tog det lungt, idag händer det nog inte så mycket, jag funderar att färga håret nu snart ialf... ska ta föra och efter bild men kommer ej bli så stpr skillnad i med jag ska ha samma färg bara att det blir finare nu när det bleknat :) alltid lika tråkigt
jaga tycker ni alla kan läsa min lillasysters blogg :)

esks.blogg.se
jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0