Jag Fick Jobbet :)

helt sinnesjukt glad jag är just nu :) jag fick jobbet i höganäs som personlig assistent, börjar på måndag :)
så himla skönt när dom ringde mig igår och sa att jag fått det :) över glad är jag
jag hoppas och studsa som en galning där hemma igår kväll :D haha
så nu börjar det arta sig endån :) sitter just nu nere på den kursen, blir ju sista dagen för mig idag :) kommer självkjlart hälsa på dom andra för det e sjukt trevligt folk här och jag kommer att saknar dom helt klart, fått nya vänner för livet helt klart kan man nog säga . hoppas dom snart får jobb också men vissa har börjat nappa upp vissa saker så det dröjer nog inte lång tid :)


ONSDAG

jaha vaknade halv sju idag, jätte trött men vafan sista dagen här kan man lika gärna gå dit och komma i tid och visa att detta verkligen gett något, som ni läst tidigare var jag jätte negativ till denna kursen innan den ens hade börjat, men det gick bättre och man fick nya vänner plus att vi har kul här ihopa varje dag, men som sagt tar tillbaka det jag sagt om att detta var meningslöst, så jag ger verkligen ett pluss i kanten och en stor guld stjärna till våran coach Asse. han har ställt upp att hjälpa alla som e här och gett oss något att göra varje dag plus att han verkligen tror på en och hjälper en när man har problem med något osafv. massa såna saker så STOR GULDSTJÄRNA TILL DIG ASSE!
vill tacka så hemskt mycket för alkllt du informerat om under dessa två veckorna det har faktiskt hjälpt en väldigtmycket inom alla saker, även under min fridtid har jag börjat se allt i den positiva vägen och slutat sura och vara negativ över småsaker :) vaknar på morgonen med ett leeenden på läpparna och verkligen njuter av varjke minut jag e vaken :) nog om detta :)
idag händer väl inte så himla mycket, kanske ska ner till eslöv en runda och hälsa på med min älskling, om han orkar köra vill säga :) så blir min lillasyster också glad som får åka bil hem till pappa sen när vi kör därifrån, hon har blivit smittad av mig när det gäller packning hahaha, hon e som jag, packar för ett helt år när man ska åka någonstans ! det är så det ska vara :) haha man måste ju ha saker man behöver :)
min pojkvän kommer få spel på mig när vi ska till metaltown i sommar i göteborg . haha kommer ha mycket kläder osv med mig :D DET LÖSER SIG  haha :D
nej tänkte kolla runt lite nu på internet :)



ha en bra dag så länge så hörs vi sen
pusskram :)
Hanna

nathaSaknar dig natha jätte mycket, måste ses en dag SNART ! <3

viNatha & Jag lite på lyran :) Saknar dig jätte mycket !

ter
Zarah , jag & Emelie, jag saknar er tjejer ! Måste ses snart !
Ni e allt för mig tjejer, ställer upp i vått och torrt !
Älskar er !

två
kollar på bildern och kommer i håg denna dagen helt och hållet utantill, sjukt roligt hade vi ailf
måste göra 0m det en dag sandra ! saknar dig också !
saknar tiden vi hade som mest roligast!

Kommentarer
Postat av: DG

Grattis till jobbet!

Igår kväll hände inget spännande annars så såg vi desperate housewifes och sen christine och sen gick vi o la oss :P

2009-05-20 @ 11:26:50
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0