Men Heeeey !

jaha kom nyss hem igen :) alex behövde min och mattias hjälp med hans pappas
bil som hade fått problem och ej ville starta :) ivaj och fixa det, körde dne upp till verkstaden
sen har vi bara varit och handlat mat på ica, hemma nu och ska laga mat :) börjar bli hunrig
sen middag iodag men vafan skit samma :) äter när man vbill tycker jag :D
jaha blev störd innan när jag låg och kolla på twilight för hundade gången haha kan ej sluta kolla på den :)
vill ha den fjärde boken :/ men kan ej handla den från i morgon kankse .
längtar tills jag har den :) då blir jag jätte glad asså :D haha
ja men nej nu ska jag duka o så,
så vi hörs right

pusskram
hanna
bil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0