solig dag idag :D

så jäkla skönt väder det är idag asså, suttit och ätit lunsch med cecilia på grafiti idag :)
trevligt sen kom bosse och gjorde osas lite sällskap :D sen har vi varit o lämnat cv åt cecilia till vissa ställe
här i ängelholm, hoppas du snart få ett jobb du också stumpan :) håller tummarna, LIGG I !
annars händer det inte så mycket idag, vi kankse ska till eslöv men får se som sagt hur det blir med den saken :D
jaha sitter just nu hemma bara och slappar, matte och bosse kollar på tv. tråkiga som satan :D maaahahha
nej tror jag ska sätta mig i soffan jag också och läsa ut twilight tre :) sen får jag köpa resten av bckerna :) längtar till twilight 2 filmen kommer ut :) älskar både ettan och alla böckerna :)

ha det bra i det soliga vädert :)



pusskram
hanna

tvåabmormorter

Kommentarer
Postat av: Zizzi :P

Tack gumman :D

Jag hoppas fan med dom hör av sig, shit va glad jag skulle blir då ^^

Vi får ta å käka tesammans snart igen tycker jag, elr kanske festa ;P

2009-05-20 @ 16:43:09
URL: http://zezilijanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0