Söndag

denna dagne har varit helt underbar ! kunde inte blivit bättre tycker jag själv då :)
vaknade sådär runt tio i morse, upp ducsha och börja göra vid sig och äta frukust  för att åka till eslöv
med min älskling hem till mormor för hon fyller 80 år idag :) lika pigg e hon för det :)
rätt skönt att hon e pigg ialf :) jaa väl klara körde vi till kvidinge och hämtade upp min pappa
så slapp han kör själv :) så snälla vi e ja jag vet det redan :) ahhaa nog om det hahah
nej sen vidare till eslöv :) kom dit , andreas,lillasyster,mormors bor och syster emmy och eve var redan där, min storebror mattias, sen var gudrun och gustav där, dom var tydligen mycket med oss närt vi var små
kom dock inte ihåg dom men dom berättade massa minne sen placerade man dom rätt så
 bra :) trevliga var do  i alla fall :) plus poäng det ju :) haha, jaa sen kom min storasyster och hennes sambo micke och deras två små barn my & Thea, ( My e 2 år och thea 8 månader ) busade med my lite o thea :) satte oss och åt lite smörgårdstårta :) SKITGOTT! snackade och massa sånt :) senkom helt plötsligt Eva & Tommy, Det e vår nästkusins mamma och pappa, helt choxkad blev jag, inte träffat dom på sjukt länge så det var riktigt roligt :) snackade lite med dom också :=) aha sen satt vi och fikade åt tårta osv massa sånt man brukar görsa :) sen var jag faktiskt duktig och diskade all disk så mormor slapp det själv :) hon blev glad över det i alla fall :) ja sen körde vi hem pappa sen körde vi hem till oss :) är hemma nu i alla fall, nyss ätit :) ska sätta mig och läsa min tredje bok av twilight, heltsjukt bar e dom böckerna samma gäller filmen, längtar till twilight två kommer ut, den ska ha biopremiär i november vad det e sagt nu..
nej nu ska jag sätta mig i soffan och bara ta det lungt,, jo en sak till ska ju på jobb itervju i höganäs i morgon som personlig assistent :) för hoppas på det bästa :)
skriver mer i morgon ialla fall :)


Älskar Min Sambo Mattias över allt annat ! alltid vi ! Kommer aldrig at lämna dig min ängel !


pusskram


...

Kommentarer
Postat av: DG

Gratta din mormor på 80 årsdagen, du verkar ha haft en lång dag idag. Visst är det skönt att ha nån som man älskar!

Jag gillar faktiskt ängelholm trotts att det inte är så stort

2009-05-17 @ 22:28:36
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: Jasmina

aw.. vad söta ni är. :) Det är så fint med kärlek. :)) Hoppas din mormor fick en bra 80års dag.

2009-05-18 @ 13:58:10
URL: http://missmumin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0