godmorgon

vaken sen kvart i 8 idag :) ´har jobbat mitt förmiddags pass ialf :)
gick jätte bra som vanligt :) ja ni behöver inte påpeka det jag vet jag e duktig :D
har varit och bokat tid på ungdomsmotagningen till i eftermiddag, har haft ett långt uppehåll med p pillerna
nu hade dom några jag får ta :D skit bra :) haha så ska dit senare i efterniddag :)
nu sitter jag bara hem´ma och njuter av tystande :D haha
rätt skönt att ha tystnad ik´bland :) jaha annars händer det inte så mycket idag tror jag
ska bara ta det lungt och sen joba ikväll också
men vi hörs snart, kommer att lägga upp helgens bilder senare under dagen,
eller ska jag göra det nu så e det gjort ?! haha ja det gör jag väl då :)
eller nej jag gör det sen efter jag varit på ungdomsmotagningen

pusskram
hanna
...

Kommentarer
Postat av: Malin

och så var det Måndag igen, hela veckan gick snabbt tycker jag -_- Allt bra? :)

2009-10-12 @ 12:15:47
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0