godmorgon

varit vaken sen 7 idag :)( mattias ska på nån maskin mässa i gbg med sin pappa o deras jobb
e hemma ikväll, så låg och mös med han i morse lite :) MYS! jaha sen upp ohc väcka grannen
för han skulle vara på jobb halv 8 :D haha hoppade i sängen och tog hans kuddar, :D du får skylla dig själv om
du inte går upp, det e mycket snack nu ang alla storbloggare, serisöt n, vem bryr sig,
orka dom, det nyaste e ju såklart jag :D No Talk About It!
thats right :D  annars jo två dagar till lön och jag längtar :)
lillasyster kommer på fredagt LÄNGTAR! lördag ullared :D
nej nu ska jag diska sen ska jag sminka mig ocg gå bort till jessica en stund :)
sen hem igen och tvätta :D japp det e tvätt dag idag, skit tråkigt men man måste :)'
skönt att få allt rent nu till helgen :)
hörs sen
pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0