godmorgon

jag e vaken A:)  eller har varit det sen kvart i 8 , skulle ju ringa läkaren idag :D
fick en akut tid ´halv två, så sitter här hemma och e nervös, har ingen bra känsla inom mig :(
men men får s evad läkaren säger ialf, kommer säkert berätta vad jag fått veta osv,
så alla får v änta och se, jag hoppas jag klarar av det om det blir ett tråkigt besked, för er
som inte vet varför jag ska till en läkare e för att jag haft värsta kramperna i min mage, har ¨gått från naveln upp till brösten sen vidare bak i ryggen, det e ingen stress för jag har inte haft sån här smärta innan
har mått illa, känns som  mag så eller nått, men får vänta och se, min känsla jag har inom mig säger
att jag ska vara på vakt , vet ej varför men den säger det ialf,
men men för er som vill veta huir det går e det bara att h¨ålla utkik under dagen :) vet ju ej hur länge jag e hos läkaren , kan ta en himlans tid och kankse får ta massa prover, vem vet ialf :(
HÖRS SNART
PUSSKRAM
HANNA

Kommentarer
Postat av: Malin

Lill-Lördag idag, händer något kul? :D

2009-10-07 @ 11:44:28
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0