hemma efter jobb & en runda

jobbat mitt morgon pass :) skit bra gick det, blev skrämd haha
hoppa nästan av stolen i köket :P haha jaha sen gick jag en runda, satte
mig vid ån på en brygga skit mysigt ställe så det blir fler gånger dit :)
jaha annars inte så mycket, skit fint väder ute :) hösten e här :) mysigt
annars händer det nog inte så mycket idag :/ ska jobba ikväll också, sen e jág ledig
till måndag efter ikväll :) ska bli skönt att kunna sova ut om dagarna :) haha
lat får man vara ibland :) mern men ska äta lite lunch nu ialf :)
hörs snart
lägger upp bilderna när jag ätit :)
pusskram
hanna

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Låter som en bra dag:)



/E

2009-10-06 @ 18:15:25
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0