hemma igen :)

varit på ungdomsmotagningen och snackat massa med dom .
får fortfarande inte ta p piller, nu e det för bröstcancer, ja ni vet säkert eller läst
att min mamma dog i bröstcanser, så måste först kolla mammografi innan jag får
börja med p piller i med där fanns massa risker och skit, så sitter och väntar på att
vårdcentralen ska ringa upp för jag måste ha en remiss där ifrån innan jag får en tid för mammografi
så får svar när dom ringer , sitter bara och stirrar på min móbil, skit jobbigt,
visst man ska inte tänka det värsta m,en tänk om man skulle ha dett , FY FAN VAD HEMSKT :(
HOPPAS DET GÅR BRA IALF :) kommer med information senare när jag snackat med vårdcentralen osv..
pusskram
hanna
...
...
...
väntan tar kå¨l på mig , hatar att vänta på såna här samtal...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0