1 timmes promenad

var ute på en timmes promenad med izzy, matte tränade ju så jag tog på mig vamrare tröja och tog med mig izzy sen gick vi ut på massa roliga ställe, hon bara älskar att vara ute och gå i skogen och det e bra träning för henne. hon ska liksom lära sig gå lite längre så det e bra att ta det några gånger i veckan då och då, skönt var det ialf, och det var inte så värst kallt men det kunde varit varmare, men izzy e överlycklig nu för hon fick hälsa på 4 andra hundar  haha !

matte fixar ägg till oss, ska ta kvällsmat, får bli enkelt för ingen av oss orkar laga mat idag , och ibland får man slarva med maten haha , men men sen efter det ska jag ta ett varmt bad, tvätta håret, hårinpackning osv.
vill också ha stärre badkar så ni vet haha men får se hur det blir med den saken i med vi bor i hyresrätt, hade jag fått bestämma had ejag handlat en jacuzzi, så hinla härligt det hade varit, men tror ej en sådan går in i vårt badrum.

tog lite bilder innan så dom kommer sen efter jag ätit !

pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0