Bilderna !

fat
var ju på lagerhause för några dagar sedan, handlade denna talrik /fat
ljusen och sanden :D
fat
handlade 2 stycken så jag kunde ha frukt i det andra.
DISKSTÄLL
diskmedel & diskborste ställ, så skönt att få bort saker från själva vasken
vinst
detta vann jag hos en tjej som hade en tävling, shampo, balsam o medel man har innna
man fönar och gud så lent håret blir !
felizia
bild från igår, felizia e en linslus som vanligt och ur söt !
...
felizia igen
felix
felix
....
ami & jocke
vi
jag & matte haha het bild asså
jessica & nicklas ville ej va med på bild tvär :/
...
visst e mina spislock heta :D
...
lampan
...
innuti e den röd så det lyser rött om det,. passar bra till våra fondväggar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0