duktiga vi har varit igång :)

nu har jag och matte varit duktiga, efter matn,nyss typ då, gick vin ut med izzy och gick bort o slängde glasflaskor osv, så skönt när det e borta för jag ställer dom i en kass på balkongen så tömmer jag de då och då, man glömmer det lätt, haha tur det ej luktar oi med allt e ursköljt, men men nu e det gjort ialf,
jahapp, chokladpudding i kylen just nu, ni får bilder sen för ska ta några till tror jag , hehe man måste ha bilder varje dag för att göra bloggen fin och intressant, och jag gillar att mina läsare kommenterar o skickar gulliga mejl då och då ! fast ibland går det till överdrift, frågor som vart jag exakt bor, jag må va trög ibland men inte så dum att jag ger ut adress o såna personliga saker på bloggen!


nbu ska vi kolla film igen ,
myskväll med andra ord !!

pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0