godmorgon !

solen skiner idag igen och det tycker jag jätte mycket om, men  MEN väldigt stort MEEEEEEN ,
det blåser en del, jag vill inte att det ska blåsa idag för vi ska ju grilla nere vid stranden, och då vill
man ha lite mer vindstilla, får hoppas det minskar tills vi ska dit ialf, jag har nyss ätit frukust, gör aldrig det tidigt
izzy sover nu igen , haha hon e nog trött efter igår, det får hon vara , jag tvättar ett par av mina leggings för fläcken e kvar även jag tvättat i maskin,

jag blir sååååååååååååååå sur, det betyder går inte fläcken bort måste jag handla nya, visst det klagar jag inte på men jag vil ju också andvända dessa för dom e såååååå sköna, men men får se hur det går sen ,



pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0