godmorgon

sorry jag skulle ju lägga upp bilderna igår, haha vi had emyskväll igår o skulle handla sdå vi kunde göra gårdagens mat o sånt, had eej allt hemma, jag ska lägga in dom idag tänkte jag , ska göra det efter detta inlägget så det blir gjort o så det görs innan jag ska duscha :) haha jaha idag ska vi ut till råbocka och äta middag med mattes mamma morfar o mormor, tror mattes mammas man e med också fats e ej säker,
annars ska jag ej göra något, ska snart ta ut izzy för hon har ju ätit men jag väntar alltid lite extra nu i med
hon håller på att lära sig o så att man ska hålla sig en liten stud efter maten så hon ej gör inne,
hon har inte gjort inne mer ialf sen jag började med det :;) hon e så duktig mitt lilla busfrö

NEJ MEN SKA LÄGGA IN BILDERNA !


PUSSKRAM
HANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0