godmorgon !

vaknade med ett leende på läpparna idag vid halv tio , haha jag sdkulle upp tidigt ju men det sket sig ,
 satt och kollade anna anka söker assistent på tv3 play för vi va ej hemma vid 8 ogår så fick se den senare !
jahapp, idag ska jag ner till stan och fixa lite örenden inför påsk, kan vara rätt skönt astt komma ut i detta fina väder tycker jag , ska  se om någon e sugen på att följa med mig så slipper jag gå själv  !
vad kul att fler medlemmar har kommit tillö min grupp i facebook, sen igår har 15 stycken hittat dit,
hoppas på vääääldigt många fler, får se hur m,ånga som gillar gruppen ,
nej jag ska äta frukust nu så skriver jag mer sen, kommer saker ang mobbing idag för tycker det är en bra sak att sprida runt fört det e så sjukt många som drabbas idag , tycker det e hemskt att se vissa man möter hur dåligt dom mår inners inne, och hur det är på skolorna idag, sjukt hemskt!


hörs sen
pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0